فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

سپاهان، محروم از هر ۵ جام

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با قبول شکست ۴-۲ در برابر پگاه گیلان در وقت‌های اضافه، از هر پنج جامی که در این فصل برای آن‌ها تلاش کرده بود، محروم ماند.

این بازی که در چارچوب مرحله‌ی یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های ایران در ورزشگاه پر از تماشاگر سردار جنگل رشت برگزار شد، دو تیم در وقت‌های معمول به تساوی ۲-۲ رسیدند و در وقت‌های اضافه تیم پگاه با به ثمر رساندن دو گل در مجموع با نتیجه‌ی ۴-۲ تیم قدرتمند سپاهان را شکست داد.

پگاه گیلان ۴-۲ سپاهان اصفهان

گل‌ها: مهدی نوری (۵۱)، سید رضا چاووشی (۹۰،۹۴)، هادی سهرابی (۱۱۸) برای پگاه و احسان حاج صفی (۵۰)، ابراهیم لوینیان (۷۰) برای سپاهان

سپاهان در این فصل در این مسابقات ناکام بوده:

  1. لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۰۷: سپاهان که با اقتدار تا فینال این رقابت‌ها پیش رفت، در فینال مغلوب اوراواردز ژاپن شد و از قهرمانی باز ماند.
  2. جام باشگاه‌های جهان فصل ۲۰۰۷: سپاهان به عنوان اولین تیم ایرانی حاضر در این رقابت‌ها در این تورنمنت هم در مرحله‌ی یک چهارم نهایی مغلوب اوراواردز ژاپن شد و از صعود به نیمه‌نهایی باز ماند.
  3. لیگ قهرمانان آسیا فصل ۲۰۰۸: سپاهان در مرحله‌ی گروهی این رقابت‌ها ناکام ماند و در نهایت سوم شد.
  4. لیگ برتر ایران فصل ۱۳۸۷-۱۳۸۶: سپاهان تا ۳۰ ثانیه به پایان لیگ قهرمان بود ولی ۳۰ ثانیه قبل از سوت پایان، یک گل از پرسپولیس دریافت کرد که به ناچار قهرمانی را به این تیم تقدیم کرد.
  5. جام حذفی ایران فصل ۱۳۸۷-۱۳۸۶: با وجود بازی خوب و قابل قبول در وقت‌های اضافه مغلوب پگاه گیلانی شد که به سختی خود را در لیگ برتر ماندگار کرد.

به این ترتیب مدافع عنوان قهرمانی با جام خداحافظی کرد و پس از دو سال جام از اصفهان خارج خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد