فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

فولام ایران تیم پروین را ناکام گذاشت؛ دو سپاهانی در لیگ هشتم

عصر دیروز در چارچوب مرحله‌ی حذفی رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، دو تیم سپاهان نوین اصفهان و استیل‌آذین تهران در ورزشگاه شهید دستگردی تهران در حالی رو در روی هم قرار گرفتند که بازی رفت دو تیم در اصفهان با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

بازی برگشت ساعت ۱۷ آغاز شد و ابتدا محمد پروین در دقیقه‌ی ۷۲ تیم خود را پیش انداخت ولی مصطفی شجاعی در دقیقه‌ی ۷۹ بازی را به تساوی کشاند. استیل‌آذین که همه چیز را تمام شده می‌دید، کوشید تا در ۱۰ دقیقه‌ی باقیمانده، گل برتری را بزند ولی قادر افکاری در دقیقه‌ی ۸۶ اندک امید باقیمانده‌‌ی تیم علی پروین را نیز به نا امیدی تبدیل کرد تا بازی با نتیجه‌ی ۲-۱ خاتمه یافته و سپاهان نوین در لیگ هشتم به همراه سپاهان و سایر تیم‌ها حضور داشته باشد.

استیل‌آذین ۱-۲ سپاهان نوین
گل‌ها: محمد پروین (۷۲) برای استیل‌آذین و مصطفی شجاعی (۷۹) و قادر افکاری (۸۶) برای سپاهان نوین

تیم فولاد انگلیس پس از قهرمانی در لیگ دسته ۳ این کشور در سال ۹۹-۹۸ به دسته ۲ صعود کرد و پس از قهرمانی در این لیگ دسته یکی شد و با قهرمانی در این لیگ به لیگ برتر راه یافت و هنوز هم در این رقابت‌ها شرکت دارد.

تیم سپاهان نوین هم چنین روندی داشته با این تفاوت که این تیم از صفر شروع کرده؛ یعنی با قهرمانی در لیگ مناطق به دسته ۳، با قهرمانی در آن‌جا به دسته ۲ و با قهرمانی در آن لیگ به دسته ۱ صعود کرده و حالا هم که لیگ برتری شده است.

در دیگر بازی این مرحله پیام خراسان میزبان فولاد خوزستان بود که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. بازی برگشت هم روز پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده در اهواز برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد