فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

مدافع عنوان قهرمانی تیم آخر شد

در آخرین روز از بازی‌های گروهی یورو ۲۰۰۸، یونان، مدافع عنوان قهرمانی در مصاف با اسپانیا که از قبل صعود خود را به یک‌چهارم نهایی مسجل کرده بود تن به شکیت ۲-۱ داد.

کاریس تیاس در دقیقه‌ی ۴۲ تیم یونان را که با دو باخت پیاپی شانسی برای صعود نداشت پیش انداخت؛ ولی رد (۶۱) و گیزا (۸۸) منجر به پیروزی ۲-۱ اسپانیا و سومین باخت یونان در یورو ۲۰۰۸ شدند.

در بازی دیگر این گروه روسیه با دو گل رومن پاولیچنکو (۲۴) و آندری آرشاوین (۵۰) تیک سوئد را شکست داد تا خود با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه ۴ در مرحله‌ی بعد حریف هلند شود.

از این گروه اسپانیا با ۹ و روسیه با ۶ امتیاز به مرحله‌ی بعد صعود کردند و سوئد با ۳ و یونان بدون امتیاز در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند. به این ترتیب یونان تنها تیمی است که در مرحله‌ی گروهی یورو ۲۰۰۸ هیچ امتیازی نگرفته است.

برنامه‌ی بازی‌های مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی به شرح زیر است:

۳۰/۳/۱۳۸۷: پرتغال - آلمان

۳۱/۳/۱۳۸۷: کرواسی - ترکیه

۱/۴/۱۳۸۷: هلند - روسیه

۲/۴/۱۳۸۷: اسپانیا - ایتالیا

نظرات 1 + ارسال نظر
حرکت ملی آذربایجان جنوبی پنج‌شنبه 30 خرداد 1387 ساعت 07:56 ب.ظ http://www.babak-asgarlari.blogsky.com

در صفحه انترنتی اخبار روز مقاله ای از شخصی به نام کوچاریان دیدم که در رابطه با مناقشات بین ارمنستان و آذربایجان و به مناسبت سالگرد به اصطلاح کشتار ارامنه در شهر سومگایت نوشته شده بود. نگارنده در این مقاله با بزرگنمائی اغراق آمیز قدرت و نفوذ دولت آن زمان آذربایجان در چهارچوب اتحاد جماهیر شوروی، سعی کرده است که ملت آذربایجان را وحشی و آدم کش معرفی کرده و ارمنیها را قربانی و مظلوم نشان بدهد. دروغ پردازی های آقای کوچاریان مرا که شاهد عینی و زنده ی آن وقایع می باشم، واداشت که این چند سطر را بنویسم. اما قبل از هر چیز اگر در شیوه ی نوشتاری این مطلب خطایی وجود داشته باشد پیشاپیش از خوانندگان پوزش می طلبم چرا که من اهل مقاله نویسی و نویسندگی نیستم. ضمناً برای جلوگیری از هر گونه پیشداوری باید بگویم که من آذربایجانی نیستم و در هنگام تنظیم این نوشته سعی کرده ام حدالمقدور از دایره ی انصاف و بی طرفی خارج نشوم(آزاد تبریز)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد