فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

سپاهان نوین به لیگ برتر بازگشت

تربیت بدنی استان اصفهان امروز با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، مخالفت دوباره خود را با واگذاری امتیاز تیم سپاهان نوین به استان خوزستان اعلام کرد.

مسئولان تربیت بدنی استان اصفهان، رونوشتی از این نامه را به حسن کامران، از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تحویل دادند تا وی پیگیر این کار شود.

کنار گذاشته شدن نام سپاهان نوین از فهرست قرعه کشی لیگ برتر فوتبال کشور، اعتراض مردم و نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی را در پی داشت.

در پی این اعتراض ها، عزیزالله محمدی، رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال، اعلام کرد: بنا به موافقت اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان، نام سپاهان نوین از فهرست قرعه کشی لیگ برتر، حذف و نام فولاد خوزستان، جایگزین آن شده است.

در همین حال، معاون توسعه‌ی ورزش حرفه‌ای تربیت بدنی استان اصفهان، نیز در سخنانی یادآور شد: در آئین قرعه کشی لیگ برتر باشگاه های کشور، از نامه تربیت بدنی این استان به فدراسیون فوتبال سوء استفاده شده است.

مرتضی لاچیانی که از طرف مدیر کل تربیت بدنی استان اصفهان، این نامه را امضا کرده است، افزود: سپاهان نوین، از ما درخواست کرده بود جواب نامه سازمان لیگ برتر را بدهیم و ما نیز به باشگاه سپاهان نوین نوشتیم که بررسی انتقال امتیاز تیم سپاهان نوین به خوزستان، در حوزه‌ی مسئولیت کمیسیون ماده پنج تربیت بدنی استان اصفهان نیست.

معاون توسعه‌ی ورزش حرفه‌ای تربیت بدنی استان اصفهان افزود: اعتراض این اداره مبنی بر سوء استفاده از نامه تربیت بدنی استان اصفهان در آئین قرعه کشی لیگ برتر باشگاه های کشور، به وسیله‌ی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ابلاغ خواهد شد.

پیش از این، سازمان لیگ برتر باشگاه های کشور، حضور تیم فولاد خوزستان به جای تیم سپاهان نوین در قرعه کشی لیگ برتر باشگاه های کشور را تا زمان انتقال قطعی امتیاز نماینده‌ی فوتبال اصفهان در لیگ برتر به استان خوزستان قانونی ندانسته بود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ برتر باشگاه های فوتبال کشور، واگذاری و انتقال سهمیه‌ی سوم فوتبال اصفهان در لیگ برتر باید به تائید کمیسیون ماده پنج تربیت بدنی و هیئت فوتبال استان اصفهان برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد