فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

رضازاده: گذشتن از سومین طلای المپیک خیلی سخت بود

جهان پهلوان حسین رضازاده گفت: حدود نه ماه تمرینات سنگینی را پشت سر گذاشتم ولی به علت بیماری موفق به حضور در المپیک نشدم؛ خیلی دوست داشتم باز هم دل 70 میلیون ایرانی و رهبر عزیزم را شاد کنم ولی متاسفانه نشد.
قهرمان وزنه برداری جهان با اشاره به تصمیم کادر پزشکی تیم ملی و نامه‌ی رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران گفت: از ناراحتی مردم شریف و شهید پرور ایران اطلاع دارم و این حادثه را از ناشی مشیت خدا می دانم و امیدوارم بتوانم در لباس دیگری به جوانان ایران خدمت کنم.
حسین رضازاده ادامه داد: کوچک و برزگ ایران برای پیروزی‌های من دعا کرده‌اند و با دعای خیر مردم کشورم سنگین ترین وزنه ها را بالای سر بردم.
قهرمان المپیک سیدنی و آتن افزود: در آینده هم در خدمت ورزش ایران خواهم بود و در کنار آقای افشارزاده که یک مرد زحمتکش برای ورزش ایران است هر خدمتی بتوانم به ورزش ایران خواهم کرد.
قهرمان قهرمانان به مردم ایران قول داد رضازاده‌های زیادی را تربیت و به جامعه ایران تحویل خواهد داد.
قهرمان رقابت‌های وزنه برداری جهان در سال 2006 گفت: از دست دادن سومین مدال المپیک برای من خیلی دشوار بود به خصوص اینکه می‌توانستم برای کشورم یک رکورد را به ثبت برسانم.
رضا زاده ابراز امیدواری کرد: سایر اعضای تیم ملی ایران بتوانند در المپیک پکن جای من را پرکنند و در آینده بتوانیم جوانان با استعداد را در وزنه برداری تربیت کنیم.
حسین رضازاده گفت: موفق نشدم با کسب سومین طلای المپیک دل مردم ایران و رهبر عزیزم را شاد کنم و از همه مردم ایران به خاطر حمایت های بی دریغ آنها تشکر می کنم.
قهرمان وزنه برداری جهان گفت: دست همه مردم ایران را می‌بوسم و از همه‌ی مردم به علت این‌که نتوانستم دوباره دل آنها را شاد کنم عذرخواهی می کنم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد