فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

استقلال با دو برد پیاپی به استقبال دربی شصت و پنجم می‌رود

در چارچوب هفته‌ی هشتم لیگ برتر، دیشب یک بازی برگزار شد و استقلال تهران موفق شد 2-1 راه‌آهن شهر ری را شکست داده و با 7 پله صعود در جایگاه ششم قرار گرفت: 

۷۱* استقلال تهران 2-1 راه‌آهن شهر ری 

هم‌چنین آخرین بازی این هفته هم امروز بین سایپا و ملوان برگزار می‌شود. 

بازی بعدی استقلال در هفته‌ی نهمٰ مقابل پرسپولیس، دربی (شهرآورد) شصت و پنجم پایتخت را شکل خواهد داد. 

...

نظرات 2 + ارسال نظر
ali یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 09:40 ب.ظ http://www.sheen.blogky.com

سلام وب خوبی داری به من هم سر بزن
www.sheen.blogsky.com

چاووش یکشنبه 7 مهر 1387 ساعت 10:16 ب.ظ http://football-khozestan.blogfa.com

سلام و درود
البته استقلال نشون داد که اون باختهای قبلی حادثه نبوده و هنوز مشکلات این تیم به چشم می آیند مخصوصا در نیمه اول این بازی.......
خواهش می کنم،من لینک وبلاگ خوبتون رو در وبلاگم قرار دادم و خوشحال میشم من هم جایی در اینجا داشته باشم..
البته برای من مهمتر نظرات مفیدتون در مورد مطلبی هست که می نویسم و انشاالله شما از این به بعد دریغ نمی کنید..
قلمتون استوار
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد