فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

ایران قربانی گروه مرگ شد

تیم ملی جوانان ایران در دومین بازی خود در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با نتیجه‌ی ۴-۲ مغلوب تیم ملی جوانان ژاژن شد و شانس صعود به مرحله‌ی بعد و هم‌چنین صعود به جام جهانی زیر ۲۰ سال ۲۰۰۹ را از دست داد. 

نتایج روز دوم بازی‌ها: 

گروه ۱:
یمن ۱-۴ عربستان
ایران 2-4 ژاپن 

گروه 2:
سوریه 1-2 عراق
امارات 2-1 کره‌ی جنوبی 

گروه 3:
لبنان ۱-۳ چین
تاجیکستان - کره‌ی شمالی 

گروه 4:
ازبکستان ۱-۱ استرالیا
تایلند - اردن

نظرات 2 + ارسال نظر

مصاحبه خواندنی حجازی را بطور کامل در وبلاگ خبری هواداران ناصر حجازی بخوانید. بخش از مصاحبه :
همین حالا اگر امتیازهایى که من در زمان مربیگرى در استقلال تا هفته سیزدهم گرفتم را با نتایج کنونى مقایسه کنید متوجه مى شوید که فقط ۴ امتیاز کمتر است. فصل قبل در استقلال هیچ وقت از جانب هیات مدیره آرامش نداشتم. آنها مدام توى کار من مى گذاشتند و اجازه نمى دادند من راحت کار کنم. حتى از جانب ۲ بازیکن هم مشکلاتى داشتم. اسم شان را نمى آورم اما آن ۲ نفر را هیچ وقت نمى بخشم. آنها در زمین راه مى رفتند و بعد از بازى به من مى خندیدند. من فکر مى کنم نتیجه عملکرد هر کس را خدا مى دهد. اینها در برابر عدالت خدا پشه هم نیستند!

فوتبال خوزستان سه‌شنبه 14 آبان 1387 ساعت 08:43 ب.ظ http://football-khozestan.blogfa.com

سلام و درود ....
بی شک مشکلات کادر و ناتوانی اونها یکی از اصلی ترین عامل های ناکامی تیم جوانان ما بوده ....
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد