فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

روز اول انتخابی جام ملت‌های آسیا

روز اول مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا روز چهارشنبه 2 بهمن 1387 پیگیری شد:

گروه 1
ژاپن 2-1 یمن (1/11)
هنگ‌کنگ 1-3 بحرین (2/11)

گروه 2
استرالیا - کویت (تعویق)
عمان 0-0 اندونزی (30/10)

گروه 3
مالزی 0-5 امارات (2/11)
ازبکستان (استراحت)  

گروه 4
ویتنام ۳-۱ لبنان (25/10)
سوریه ۳-۲ چین (25/10)

گروه 5
ایران 6-0 سنگاپور (25/10)
اردن ۰-۰ تایلند (25/10) 

نظرات 2 + ارسال نظر
شیما جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 03:03 ب.ظ http://www.glseek.com/meta_search_box.html

سلام دوست عزیز. از سایت خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم . منم برا زیبا شدن سایتتون بهتون توصیه می کنم که یکی از 18 نوع سرچ باکس موتور جستجوگر قدرتمند glseek را که واقعا خیلی خیلی خوشکلن در سایت خودتون قرار دهید. نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر به آدرس زیر مشاهده کنید.بعد از گرفتن کد میتونید کد رو مثلا در قسمت "ویرایش قالب" و یا هرجای دیگر سایتتون قرار دهید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html

2mim جمعه 4 بهمن 1387 ساعت 07:16 ب.ظ http://www.2mim.blogsky.com

سلام
وبلاگ بسیار جالب و مفیدی دارید.
خیلی استفاده کردم.
امیدوارم همیشه موفق باشید.
حتما بازم میام تا از مطالب قشنگتون استفاده کنم.
اگه مایل هستید که باهم تبادل لینک داشته باشیم وبلاگ منو با نام .::میدونم چی میخوای,اینجا هست!::. لینک کنید و به من هم خبر بدید تا سریع شما رو لینک کنم. خیلی دوست دارم باهاتون تبادل لینک داشته باشم.
خوشحال میشم که شما هم به وبلاگ من سر بزنیدو نظرتون رو بگید .
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد