فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

بررسی عملکرد نمایندگان ایران در روز پنجم لیگ قهرمانان آسیا

استقلال تهران - اولین صعودی 

پس از یک شش بازی ناامیدکننده از تیم استقلال در فصل گذشته‌ی لیگ قهرمانان آسیا، این فصل، این تیم موفق شد که به عنوان اولین تیم ایرانی، صعود خود را به مرحله‌ی بعدی مسجل کند. 

استقلال در روز پنجم، با پیروزی 2-1 مقابل الاهلی عربستان در ورزشگاه آزادی و تکرار نتیجه‌ی بازی رفت، مجموع امتیازاتش را به عدد 11 رساند و صعود خود را به مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی رقابت‌ها مسجل کرد. 

استقلال در بازی آخرّ میهمان الجزیره امارات خواهد بود که اگر بتواند این تیم را شکست دهد، به عنوان سرگروه راهی دور بعد خواهد شد و می‌تواند از امتیاز میزبانی در مرحله‌ی بعد استفاده کند. 


 

ذوب‌آهن اصفهان - باخت با طعم صعود 

اولین شکست تیم ذوب‌آهن اصفهان در این دوره از رقابت‌ها، منجر به اولین پیروزی تیم الوحده امارات شد. 

در شرایطی که تیم اماراتی بدون امتیاز در قعر جدول گروه به سر می‌برد، تیم ذوب‌آهن با یک گل، بازی را به این تیم واگذار کرد. 

اما با توجه به تساوی الاتحاد و بنیادکار، جواز حضور در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی را کسب کرد. 

در این گروه ذوب‌آهن با 10 امتیاز، صدرنشین است و الاتحاد با 8 و بنیادکار با 7 امتیاز دوم و سوم هستند. 

در صورت پیروزی بنیادکار در بازی آخر و شکست ذوب‌آهن، امتیاز این دو تیم برابر خواهد شد و تیم ذوب‌آهن به دلیل برتری در بازی رودررو (مجموع دو بازی رفت و برگشت:‌ 4-0) راهی مرحله‌ی بعد خواهد شد. 


 

سپاهان اصفهان - مبهم‌ترین گروه 

سپاهان، الشباب را برد و پاختاکور، العین را. با این حساب، پاختاکور با 9، سپاهان با 8 و الشباب با 7 امتیاز در رده‌های اول تا سوم گروه قرار گرفته‌اند و العین از دور مسابقات کنار خواهد رفت. 

ولی تکلیف تیم صعود کننده، به روز آخر و حتی به دقایق آخر کشیده شد. 

در روز پایانی مرحله‌ی گروهی، العین میزبان سپاهان و الشباب میزبان پاختاکور خواهد بود. 


 

مس کرمان - دور شدن امید 

با شکست 2-1 مس در برابر الاهلی امارات و از طرف دیگر تساوی السد و الهلال، شرایط در گروه 4 به این شکل شد که الهلال عربستان با 11 امتیاز صعود خود را به عنوان سرگروه مسجل کرد. 

السد قطر و مس با 7 و 6 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند؛ العین امارات نیز با 4 امتیاز در قعر جدول قرار دارد ولی هم‌چنان از شانس صعود برخوردار است. 

در روز آخر، السد میزبان الاهلی است و مس میزبان الهلال. 

تیم مس با تساوی در بازی آخر، حتی در صورت شکست، السد نمی‌تواند صعود کند. (به دلیل شکست 5-4 در مجموع بازی‌‌های رفت و برگشت با السد) 

بنابراین تنها راه صعود مس به مرحله‌ی بعد این است که، این تیم موفق به شکست الهلال عربستان شود و تیم السد در برابر الاهلی، پیروز نشود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد