فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

تقدیر فدراسیون فوتبال از مجید جلالی

تیم فوتبال فولاد خوزستان با سرمربیگری مجید جلالی در حالی در هفته‌ی پایانی لیگ به مصاف تیم ذوب‌آهن رفت، که هیچ شانسی برای قهرمانی نداشت و هم‌چنین خطر سقوط را هم حس نمی‌کرد.
در حالی که تیم ذوب‌آهن تنها با یک امتیاز که از فولاد می‌گرفت قهرمان لیگ برتر می‌شد. 

با این حال تیم فولاد خوزستان با بازی جوانمردانه مقابل ذوب‌آهن اصفهان این تیم را 4-1 شکست داد و با این کار تیم ذوب‌آهن از رسیدن به قهرمانی باز ماند. 

 

کمیته فرهنگی و بازی جوانمردانه فدراسیون با ارسال نامه ای از مجید جلالی-سرمربی تیم فولاد خوزستان تقدیر و تشکر نمود.
بیانیه‌ی کمیته فرهنگی و بازی جوانمردانه فدراسیون
برادر ارجمند جناب آقای جلالی
سرمربی محترم تیم فولاد خوزستان
پایان هشتمین دوره بازیهای لیگ برتر را بایستی آغاز فصلی نو در عرصه بازی جوانمردانه در مستطیل سبز به گستره ورزش ایران اسلامی تلقی کرد . از آن جهت که به مدد روحیه پهلوانی در جنابعالی و دمیده شدن این ارزش در همه اعضای تیم و کادر مربیگری ، شاهد یک بازی زیبا ، به دور از هیاهوها و جنجالهای آنچنانی بودیم ، آن هم در روزی که تیم های بالا و پایین جدول برای بقای بیشتر در حال تکاپو بودند!
فارق از همه نتایج کسب شده ، ارائه یک بازی پاک و جوانمردانه ، خالی از حرف و حدیث های حاشیه ای و معمول در پناه فرهنگ و منش جوانمردانه و سرشار از لطافت ها و ظرافت های کم نظیر نشان داد که هنوز هم می توان به توسعه مبانی اصولی ارزشی و اخلاقی پهلوانی در ورزش پر طرفدار فوتبال در کشور عزیزمان ایران اسلامی به طور اخص و ورزش کشور به طور اعم امیدوار بود.
قهرمان اصلی بازیهای روز گذشته از منظر بازی جوانمردانه شما و تیم برخاسته از جوانان غیور و خونگرم خوزستان همیشه سرافراز بود که در روزی که می شد با دهها اما و اگر و تردید،ریشه ها و بنیان اخلاق و فرهنگ ورزش را به مثابه عصاره ناب تربیت روح و جسم به بازی گرفت ، با ارائه یک بازی روان و بی حاشیه درسی بزرگ به همه اهالی فوتبال دادید. وجود و حضور مربیانی چون شما که هم در طول سالهای دفاع مقدس و هم در دوران سرنوشت ساز اخیر ، پرچم ارزشهای نظام را بدرستی در دست گرفته اید موجب مباهات جامعه ورزش بوده و یاد و خاطره آن همواره برجای خواهد ماند. مجددا بر خود فرض می دانم به عنوان مسئول کمیته فرهنگی و بازی های جوانمردانه فدراسیون فوتبال پیروزی شما ، بازیکنان و مدیران آن باشگاه وزین و هواداران خونگرم و صمیمیتان را در لوای اخلاق و منش پهلوانی تبریک گفته و توفیقات بیشترتان را از دادار هستی طلب نمایم. امید است روحیه جوانمردی نه به عنوان یک پدیده و استثنا بلکه بعنوان وظیفه ای خطیر در بین تمامی اهالی فوتبال رسوخ نماید تا در آینده شاهد گسترش هرچه بیشتر آن در میادین پرافتخار ورزش کشورمان باشیم انشاالله...  


 

سازمان لیگ برتر مربی اخلاق هفته سی و چهارم لیگ برتر را معرفی کرد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون، سازمان لیگ حرفه ای و دبیرخانه ستاد پیگیری واجرای منشور اخلاقی و رفتاری فوتبال ایران از بازیکنان،مربیان،هواداران و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان و کمیته هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ حرفه ای در استان خوزستان تقدیر نمود.
گفتنی است، مجید جلالی به عنوان مربی برتر اخلاق و تیم فوتبال خوزستان به عنوان تیم برتر اخلاقی و رفتاری در ارائه فوتبال پاک و جوانمردانه معرفی کرد.
 

فدراسون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

نظرات 1 + ارسال نظر
فرناز جمعه 11 اردیبهشت 1388 ساعت 10:21 ب.ظ http://farnazsport.blogfa.com

salam
webe varzeshi ye khubi dari.manam ye web dar morede skate sorat daram.age mayel be tabadole link boodi mano be esme farnazsport link kon o begoo ba che esmi linket konam.
[لبخند]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد