فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

فوتبال ایران و جهان

نتایج کامل فوتبال ایران و تورنمنت‌های بین‌المللی

بررسی عملکرد نمایندگان ایران در روز هفتم لیگ قهرمانان آسیا

استقلال تهران - فرصت‌های سوخته... 

تیم استقلال با ارائه‌ی یک بازی منطقی در بازی مقابل الشباب عربستان، نیمه‌ی اول را 2-1 با پیروزی به پایان رساند. اما هنگامی که برای حفظ نتیجه نیمه‌ی دوم را آغاز کرد، بلافاصله دروازه‌اش را گشوده دید. اما تا این تیم پایان بازی، بقدری فرصت گلزنی از دست داد تا در دقایق انتهایی، دروازه‌اش برای سومین بار باز شود و به این ترتیب با این مسابقات وداع کند... 


 ذوب‌آهن اصفهان - پرچم‌دار ایران در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی 

تیم ذوب‌آهن که به عنوان تنها سرگروه ایرانی در این مرحله به میدان رفت، با گل دیرهنگام ایگور کاسترو، تیم مس کرمان را حذف کرد و در مرحله‌ی بعد باید به مصاف تیم‌های قدرتمند آسیا، برود. 

ضمن این‌که، به دلیل صعود هر چهار تیم کره‌ای از شرق، احتمال رویارویی ذوب‌آهن با یک تیم کره‌ای بالاست. 

با توجه به قدرتی که از ذوب‌آهن سراغ داریم، بی‌شک اگر در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی با حریفی از غرب (الشباب یا الهلال عربستان یا الغرافه قطر) روبه‌رو شود، به پیروزی خواهد رسید و به نیمه‌نهایی آسیا راه پیدا می‌کند. 

به امید موفقیت ذوب‌آهن در ادامه‌ی راه آسیا... 


 مس کرمان - تجربه برای فصل‌های بعد 

تیم مس که اکثر بازیکنان آن، حتی بازی در تیم ملی ایران را نیز تجربه نکرده‌اند، موفق شد که به جمع 16 تیم برتر آسیا راه پیدا کند. در این مرحله نیز چه بسا اگر با حریفی غیر ایرانی روبه‌رو می‌شد می‌توانست پیروز از میدان خارج شود. به هر حال این تیم در اولین تجربه‌ی حضور در آسیا، موفقیت چشم‌گیری کسب کرد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد